3 en 4 arbeidsmarktgerichte finaliteit - Organisatie en Logistiek

*3 en 4 arbeidsmarktgerichte finaliteit - Organisatie en Logistiek

4 BSO Verkoop4 BSO Verkoop4 BSO Verkoop4 BSO Verkoop4 BSO Verkoop
Deze lessentabel wordt enkel nog gebruikt voor het vierde jaar tijdens het schooljaar 2023-2024.

Heb je een duidelijke interesse in toegepaste bedrijfscommunicatie en ben je bereid om mensen te ontvangen en verkoopgesprekken te voeren? In deze richting leer je administratieve taken uit te voeren met de verwachte nauwkeurigheid en efficiëntie. Je maakt kennis met softwaretoepassingen en leert flexibel reageren op diverse opdrachten. Heb je ook interesse in uitvoerende taken binnen de logistieke sector zoals de ontvangst en opslag van goederen? Je leert hier werken met interne transportmiddelen zoals een steekwagen.

Ook in de derde graad biedt het Lyceum deze richting aan.

In de studierichting ‘Organisatie en Logistiek’ maken leerlingen kennis met mogelijke toekomstige beroepenvelden binnen verkoop, administratie en logistiek. De focus ligt daarbij op communicatieve vaardigheden (in functie van onthaal en verkoop), administratieve vaardigheden (in functie van onthaal) en uitvoerende taken (binnen logistiek).

BASISVORMING

4de

Levensbeschouwing

Nederlands

Historisch bewustzijn / Burgerschap / Nederlands

Ruimtelijk bewustzijn / Wiskunde / Wetenschappen / Technologie

Cultuurbeschouwing/Culturele expressie

Economisch bewustzijn

Digitale competenties

SPECIFIEK GEDEELTE

Informatica

Toegepaste economie

Nederlands

TOTAAL AANTAL LESUREN

Wil je graag meer informatie of wil je graag inschrijven voor een van onze studierichtingen?