3 en 4 doorstroom - Natuurwetenschappen

*3 en 4 doorstroom - Natuurwetenschappen

4 ASO Wetenschappenlabo4 ASO Wetenschappen4 ASO Wetenschappen4 ASO Wetenschappen4 ASO Wetenschappen4 ASO Wetenschappen

Deze lessentabel wordt enkel nog gebruikt voor het vierde jaar tijdens het schooljaar 2023-2024.

Ben je geboeid door natuur en technologie? Wil je weten hoe de wereld in elkaar zit en talrijke natuurverschijnselen kunnen verklaren? Vind je het leuk om experimenten uit te voeren, de waarnemingen te verklaren en zo tot besluiten te komen? Ben je leergierig, kritisch en nauwkeurig? Dan ben jij de geknipte leerling voor de richting Natuurwetenschappen!

In de derde graad kan je de wetenschappen aanvullen met Latijn, moderne talen of wiskunde, zodat je met een brede vooropleiding het hoger onderwijs in kan stappen. Daar heb je alle mogelijkheden, zowel op bachelor- als op masterniveau.

Levensbeschouwing

Historisch bewustzijn / Burgerschap